PIAGAM PELANGGAN
Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika dan mesra kepada pelanggan kami seperti berikut:
- Perkhidmatan kaunter untuk semua urusan akan diuruskan dalam tempoh lima (5) minit.
- Memastikan Panduan Akademik Fakulti boleh diakses dalam tempoh tiga (3) minggu dari tarikh kemasukan pelajar baharu pada setiap sesi akademik.
- Pastikan rancangan pengajaran (RI) / pro forma kursus tersedia di MyGURU menjelang minggu pertama kuliah.
- Pastikan markah kerja kursus dipaparkan untuk semakan pelajar menjelang minggu ke-13 kuliah.
- Memastikan pelajar mendapat bimbingan dan kaunseling akademik sekurang-kurangnya tiga (3) kali setiap semester.
- Memastikan semua permohonan yang lengkap untuk menjalankan aktiviti/program mendapat maklum balas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.
- Memastikan peralatan dan alatan untuk makmal / bengkel / stor / studio sedia untuk digunakan selewat-lewatnya sepuluh (10) minit sebelum kuliah bermula.
- Maklum balas kepada pengadu mesti diberikan dalam tempoh satu (1) hari bekerja untuk memaklumkan mereka bahawa aduan mereka telah diakui dan akan ditangani.